Rally Cyprus

 

 

 Další závod rozjetého IF Cupu tentokrát hostily šotolinové tratě na ostrově Cyprus. V následujících řádcích se můžete dočíst, jak tento těžký závod nakonec dopadl, protože do pořadí promluvily i časové penalizace. Dnes začneme třídou N4. Skupinu nejsilnějších ,,enek‘‘ ovládl Roland Pecuch na voze Mitsubishi Lancer EVO IX. Reprezentant FRONTLINE Rally Teamu si do cíle dovezl náskok bezmála dvou minut na druhého Alexeye Lopukhova z Yalta Crimea Rally Teamu, pilotujícího vůz Subaru Impreza N14. Třetí vůz v cíli bylo opět Mitsubishi deváté evoluce, za jeho volantem seděl Lukáš Krajča z týmu SAS Krmelín. Další skupinou byla A8, která na tomto závodě byla obsazena hojněji než minule, do cíle se dostalo šest jezdců. Třetí příčku obsadil manažer pořádajícího týmu IF Motorsport Libor Tomeček, který na šotolinových RZtách vodil Toyotu Celica ST205. Před ním skončil jeho týmový kolega Jiří Vingárek na stejném voze, byť byl poznamenán penalizací 30 sekund za krácení trati. Stejný prohřešek byl přičten i jezdci FRONTLINE Rally Teamu Leoši Voňkovi, jenž důvěřuje Fordu Escort Cosworth. I přes penalizaci Voňka udržel první místo a odváží si tak plný bodový příděl. Pokračujeme skupinou s jednou poháněnou nápravou, tedy předokolkami S1600. Zde vyhrál Luděk Chlebný, manažer Racing Teamu Sahara na Renaultu Clio. Druhou a třetí příčku obsadili polští jezdci Tomasz Buczkowski a Kamil Świerszko, bohužel ani jeden z nich nedodal replay ke kontrole a tak byli oba potrestáni penalizací ve výši deseti minut, cože je z medailových pozic odsunulo. Druhé místo tím pádem ukořistil Vlastimil Válek se svou Suzuki Swift v barvách Modora Racing a na místo třetí se posunul Opel Corsa Martina Zápotockého, tedy opět jezdce FRONTLINE Rally Teamu. Také výsledky třídy S2000 ovlivnily penalizace za krácení, konkrétně tedy u pilota Poland Rally Teamu Piotra Krusze na voze Peugeot 207, jemuž traťoví komisaři našli hned dva prohřešky, a obdržel tedy 60 - ti vteřinový trest. Díky tomu si vítězství v této třídě připsal Karel Nývlt, hájící barvy RBR Generation Teamu, s vozem Ford Fiesta, o vteřinu za vítězem zaostal Vladimir Sinelnikov se stejným voze, ovšem patřícím do garáží Yalta Crimea Rally Teamu. Na stupních vítězů je doplnil penalizovaný Piotr Krusz. Nejsilnější vozy WRC také postihly časové tresty, hříšníkem byl tentokráte Martin Šindelář z IF Motorsportu a s vozem Ford Focus, třicetivteřinová penalizace ho odsunula ze třetího na čtvrté místo skupiny. Vydělal na tom Karel Schamberger, svůj Citroen C4 z dílen Racing Teamu Sahara ověnčil bronzovým věncem. Z druhého místa se radoval                Rally Zone Virtual Rally Team, tedy konkrétně jejich jezdec Tomasz Sobieraj s Fordem Focus. S pohodlným náskokem minuty a čtyřiceti vteřin si pro vítězství na Kypru dojel Ondřej Babák, který dokázal svůj Ford Focus dovézt do cíle nejrychleji a zaslouženě si tak odváží plný bodový příděl. Toť tedy sumarizace třetího podniku IF Cupu a pořadatelský tým už se na Vás těší v Portugalsku, kde se odehraje další dějství poháru.

 

 

  Next Event IF Cup hosted the gravel track on the island of Cyprus. In these lines you can read how this tough race finally ended, because the spoken sequence and time penalty. Today we begin class N4. In this group dominated Roland Pecuch with Mitsubishi Lancer EVO IX representative Frontline Rally Team and brought to the finish nearly two minutes ahead of second Alexey Lopukhov from Yalta Crimea Rally Team with Subaru Impreza  N14. The third car was again at the finish ninth Mitsubishi Evolution, sat behind his steering wheel Lukáš Krajča from Team SAS Krmelin. Another group was the A8, which in this race was cast more widely than before, the goal was given six riders. Finished third overall manager of the organizing team IF Motorsport Tomeček Libor, which would bring the gravel RS Toyota Celica ST205. Before him ended with his teammate Jiří Vingárek the same car, though was marred by penalties 30 seconds cuts the line. The same offense was addend to Leo Voňka from Frontline Rally Team, who trust the Ford Escort Cosworth. Despite the penalty Voňka retained first place and brings you the full points allocation. We continue the group with one drive axle, S 1600. Here won Luděk Chlebný, manager at Sahara Racing Team with Renault Clio. The second and third place was occupied by Polish rider Tomasz Buczkowski and Kamil Świerszko, unfortunately none of them supply tAye then summarize a third undertaking IF Cup organizers and the team was looking forward to seeing you in Portugal, where it will be another act Cup.he replay to check and they were both punished with a penalty in the amount of ten minutes, What is the medal positions shifted. Second place thus seized Vlastimil Válek and his Suzuki Swift from Modora Racing and place third, moved Zápotocky Martin with Opel Corsa, a driver again Frontline Rally Team. Also affected the results of Class S2000 penalty for a reduction, namely the pilot in Poland Rally Team Piotr Krusz the Peugeot 207, which found the race marshals there are two offenses, and therefore received a 60 - I-second penalty. Thanks to that victory in this class scored Nývlt Karel, representing the colors RBR Generation Team, with Ford Fiesta, a second behind winner Vladimir Sinelnikov fallen behind the same car, but a garage belonging to the Crimea Yalta Rally Team. At the podium is added Piotr Krusz penalized. Strongest WRC cars also suffered time penalties, this time Martin Šindelař IF Motorsport and Ford Focus car, pushed him 30 second penalty from third to fourth position in the group. Earned on the Karel Schamberger and his Citroen C4 from workshops Racing Team Sahara won bronze wreath. In second place is celebrated Rally Zone Virtual Rally Team, namely, the rider Tomasz Sobieraj with Ford Focus. With a comfortable margin of a minute and forty seconds for the victory in Cyprus came Ondřej Babák, who was able to bring his Ford Focus to your destination quickly and deservedly so he brings a full point allocation. Aye then summarize a third undertaking IF Cup organizers and the team was looking forward to seeing you in Portugal, where it will be another act Cup.