Rally Ireland

 

Prvním závodem odstartoval letošní, tedy druhý ročník poháru IF Cup. Premiérový závod přivítalo Irsko, tedy soutěž převážně asfaltová. Převážně proto, že jezdci museli absolvovat na úvod každé ze dvou etap krátkou šotolinovou vložku, ovšem bez možnosti přezutí gum, což se hlavně v první části závodu mnohým vymstilo. Ale přejděme již k výsledkům, které nás určitě zajímají ze všeho nejvíc. Začneme nejslabší třídou dvoukolek, tedy S1600. V Irsku zde zvítězil pilot IF Motorsportu Jiří Frištenský na Fordu Fiesta. Následoval ho Míra Čech, reprezentující stejný tým a jedoucí se stejným vozem. Na stupních vítězů je doplnil Martin Zápotocký jedoucí za Frontline Rally Team s Oplem Corsa. Ve třídě S2000, nebo chcete-li atmosférických dvoulitrech, byl nejrychlejší Honza Lehečka, který po trati vodí Peugeot 207 patřící do stáje Hanáckého Rally Klubu. Následovaly ho dvě Fiesty nejnovější specifikace za jejichž volanty seděli Vladimir Sinelnikov z Yalta Crimea Rally Teamu a Dan Pasker z HROCH Rally Týmu. Skupina N4 se stala kořistí Subaru Impreza N14 Alekseye Lopukhova, oděná do barev Yalta Crimea Rally Teamu. Na druhém místě dokončil Jirka Bernat na stejném voze, ovšem z týmu IF Motorsport a poslední do party na bedně byl Lukáš Krajča, který se svým Mitsubishi Lancer EVO IX hájil barvy SAS Krmelín. Dnes již polyhistorická skupina A8 byla v závodě menší kuriozitou, jelikož závod absolvovali pouze tři jezdci. Pro double si tak dojel pořádající tým IF Motorsport, když týmové Toyoty Celicy dokončily soutěž v pořadí Jiří Vingárek, Libor Tomeček. Třetím mušketýrem byl Pavel Malý se Subaru Impreza 555, startující za Mogul Racing Team. První tři jezdci nejsilnější třídy WRC byli klasifikováni také jako první tři v absolutním pořadí a tak si je představíme pouze jednou. Nejrychleji absolvoval záludných 18 RZ René Dohnal z Anvel Racing Teamu, s Fordem Focus. Ještě na předposlední RZ se ho snažil stíhat Ondřej Babák z IF Motorsportu, ovšem na poslední RZ vyrobil chybu a ta ho stála i stupně vítězů. Na druhé místo tak poskočil jeho týmový kolega Marťas Šindelář a na třetí Vladimír Kubíni z Kuba rr Team, oba s Citroëny C4. Shrnuli jsme si tedy stupně vítězů všech tříd, IF Motorsport doufá, že se Vám závod líbil a těšíme se na Vás v dalším kole IF Cupu, které se odehraje v Norsku.   

 

The first race started this year, a second annual Cup IF Cup. Ireland welcomed the debut race, a contest primarily asphalt. Mainly because the riders had to complete at the beginning of each of the two phases of a short gravel insert, but without the possibility replacement tires, which is mainly in the first stint many backfired. But let's go to the results already, which we certainly are interested most of all. We will begin with the weakest class of two-wheelers, then S1600. In Ireland, there prevailed a pilot IF Motorsport Jiří Frištenský with Ford Fiesta. Míra Čech followed him, representing the same team and ride the same car. At the podium is up for the ride for Martin Zapotocky from  Frontline Rally Team with Ople Corsa. In the class S2000, or if you want to atmospheric hp, the fastest Jan Lehečka to the track cable into the Peugeot 207 belonging to the stable Hanácký Rally Club. It followed two Fiesta latest specifications for the steering sat Vladimir Sinelnikov from Crimea Yalta Rally Team and Dan Pasker from HROCH Rally Team. Group N4 became prey Subaru Impreza N14 Alekseye Lopukhova, dressed in the colors of Crimea Yalta Rally Team. The second place finish Jiří Bernat with the same car, but the team IF Motorsport and the last party on the box was Krajča Lukas, who with his Mitsubishi Lancer EVO IX defending SAS Krmelin colors. Today polyhistorická group A8 in the race was less a curiosity, since the plant received only three riders. For a double and drove the organizing team IF Motorsports when the team completed the Toyota Celica in competition order Vingárek George, Libor Tomeček. The third Musketeer was Paul Malý, the Subaru Impreza 555, starting at Mogul Racing Team. The first three riders of the strongest class of the WRC were also classified as the first three in each class so they are present only once. Quickly passed tricky stage 18 of René Dohnal Anvel Racing Team, Ford Focus. Even at the penultimate stage he tried to prosecute Ondrej Babak from IF Motorsport, but the last stage made a mistake and it cost him the podium. Second place to his teammate jumped Marťas Sindelar, and the third Vladimir Kubiny from Kuba rr Team, both with the Citroen C4. We then summarize the podium in all grades, IF Motorsport hopes that you enjoyed the race and we look forward to seeing you in the next round IF Cup, which will take place in Norway.