Rally Norway

 

Ve většině Evropy sice v současnosti panují úmorná vedra, jezdci IF Cupu se ovšem v dalším pohárovém závodě museli vydat na sever kontinentu, do nehostinného Norska. Kupodivu byly tratě pokryté sněhem a tak měli jezdci co dočinění s bariérami a sněhovými jazyky. Do druhého podniku odstartovalo 41 jezdců, přičemž do cíle se doklouzalo 39 z nich. Zrekapitulujeme si tedy, jak tento závod vlastně dopadl. Začneme kategorií S2000, tedy jednou z nejobsazenějších. S více než minutovou převahou zde zvítězil Vladimir Sinelnikov, jedoucí na Fordu Fiesta za Yalta Crimea Rally Team. Na druhém místě ho následoval týmový kolega Vladimir Chirokov, taktéž s Fordem Fiesta. Stupně vítězů zkompletoval Honza Lehečka z Hanáckého Rally Clubu se svým Peugeotem 207. Abych nepřeskakovali rovnou k turbomotorům, budeme pokračovat druhou a poslední atmosférickou skupinou, tedy dvoukolkami, nebo chcete-li S1600. Na třetí místo dosáhl Tomasz Buczkowski s Fordem Fiesta, který jede bez týmové příslušnosti. O pár desítek vteřin mu ujel Luděk Chlebný z Racing Teamu Sahara a jeho Renault Clio. Stejně jako ve vyšší kategorii S2000, měl i zde vítěz náskok kolem jedné minuty. Stal se jím Petr Vodička s Peugeotem 206 z dílen Frontline Rally Teamu. Další kategorií, ve které bylo možno startovat, byla třída A8. S krásnými ,,velkými‘‘ áčky vyrazili na trať však pouze tři jezdci, a tak kdo dojel, postavil se na stupně vítězů. Do cíle dorazili všechny tři vozy, tak se podívejme, v jakém pořadí. S pohodlým, tříminutovým náskokem, zvítězil Libor Tomeček z pořádajícího týmu IF Motorsport, na voze Toyota Celica. Se Subaru Impreza 555 ho následoval Pavel Malý z Mogul Racing Teamu a posledním do party byl Michal Kučera na další Toyotě, tentokráte z RBR Generation Teamu. Produkční vozy, označované jako N4 opanoval Míra Sudický se Subaru Impreza N12, druhému v cíli nadělil bezmála osm minut. Tím druhým byl Jirka Bernat, taktéž se Subaru Impreza, ovšem novější specifikace N14. Oba jezdci jsou z týmu IF Motorsport, který tedy v Norsku slavil v N4-kách double. Třetí do cíle doklouzal Milan Ben s Mitsubishi Lancer EVO IX, jedoucí jako soukromý jezdec. Nejsilnější třída WRC nabídla nejtěsnější souboj, první tři jezdci se vešli do jedné minuty. Nejpomalejším z nich byl Petr Černý senior, reprezentující RBR Generation Team s Forem Focus WRC 06. Tímto vozem disponoval i druhý v pořadí, Alexander Volkovich z Yalta Crimea Rally Teamu. S hubeným náskokem dvanácti vteřin byl jako první klasifikován taktéž Ford Focus WRC 06, ovšem v barvách IF Motorsport a pilotovaný Ondřejem Babákem. Právě Babák vyhrál norskou soutěž i v celkovém pořadí, druhý byl Alexander Volkovich a jako třetí celkově dokončil náročnou soutěž Vladimir Sinelnikov s Fiestou S2000. Norsko nabídlo náročnou sněhovou soutěž, jak se s ní popasovali jezdci, to už víme také. Nezbývá nám tedy, než se těšit na další podnik seriálu IF Cup, kterým bude Cyprus Rally. Ze severu a zimy se tedy jezdci přesunou na jih, do veder. Těšíme se na Vás s dalším zpravodajstvím a doufáme, že se soutěže líbí a líbit budou.

 

 

In most of Europe, although currently there is backbreaking heat, riders IF Cup but in the next cup race had to go north of the continent, in an inhospitable Norway. Oddly enough, the tracks covered with snow so riders had to do with language barriers and snow. To another company started by 41 riders, with the goal arrived with 39 of them. To summarize, then, how the race actually went. We begin category S2000, therefore, one of the most contended. With more than a minute predominance Vladimir Sinelnikov won here, riding a Ford Fiesta in Yalta Crimea Rally Team. In second place followed him teammate Vladimir Chirokov, also with a Ford Fiesta. The podium completed  Jan Lehečka from  Hanácký Rally Club with his 207th Peugeot. On the third place in S1600 achieved Tomasz Buczkowski Ford Fiesta, which goes without a team affiliation. A few tens of seconds it took off from Ludek Chlebný from Racing Team Sahara with Renault Clio. As in the higher category of S2000 was also winner of lead around here a minute. It became Petr Vodicka Peugeot 206 Rally Team Frontline workshops. Other categories in which it was possible to start, the A8. With beautiful,, great A8 'went on the track but only three drivers, so who came, and stood on the podium. To finish all three cars arrived, so let's see in what order. With a comfortable margin, three minutes ahead, won Libor Tomeček of the organizing team IF Motorsport, Toyota Celica in the car. Subaru Impreza with 555 followed him from the Mogul racing team Pavel Malý and the last to the gang, Michal Kucera at another Toyota, this time from RBR Generation Team. Production cars, known as N4 dominate Míra Sudický with Subaru Impreza N12, and the second at the finish hand out nearly eight minutes. The second was Jiří Bernat, also the Subaru Impreza.  Both drivers are from IF Motorsport team, who then in Norway in celebrated N4-s double. Third in goals finished Milan Ben with Mitsubishi Lancer EVO IX, traveling as a private driver. The strongest class WRC offered the closest match, the first three riders came within one minute. The slowest of them were senior Petr Černy, representing the RBR Generation Team Forum Focus WRC 06. This car also possessed the second one, Alexander Volkovich of Crimea Yalta Rally Team. With a slim margin of twelve seconds was also classified as the first Ford Focus WRC 06, but the colors IF Motorsport and driven by Ondřej Babák. Babák just won the Norwegian competition even in the overall standings, the second was Alexander Volkovich, and finished as the third overall challenging competition with Vladimir Sinelnikov Fiesta S2000. Norway has offered challenging snow competition, as her deal drivers that we know well. We can not, therefore, than to look forward to the next of the series IF Cup, which the Cyprus Rally. From the north and winter riders then move south, to the heat. We look forward to you with further news and we hope the competition will be like and enjoy.